Krówki reklamowe w lokalach gastronomicznych

Krówki reklamowe

Krówki reklamowe

Lokale gastronomiczne coraz częściej zmuszone są stosować rozmaite narzędzia i formy marketingu, w celu przyciągania klientów. Rosnąca konkurencja nie pozwala restauracjom, kawiarniom, pizzeriom, itp., na poprzestawanie na dotychczasowym zakresie działalności. Nieustanny rozwój form marketingu daje jednak możliwości, które, jak wspomniano, lokale gastronomiczne zaczynają stosować. Oferowanie w takich lokalach słodyczy reklamowych, tzn. noszących wyrażoną w rozmaitej formie reklamę danego lokalu, należy do najskuteczniejszych metod. Wśród słodyczy reklamowych wyróżniają się natomiast krówki, jako jedne z najpopularniejszych słodyczy od wielu lat.

Krówki reklamowe mogą być dystrybuowane w lokalach gastronomicznych na kilka sposobów. Najpopularniejszym z nich jest wystawienie ich do swobodnego korzystania na stolikach, ewentualnie na odrębnym stoliku przy wejściu. Krówki mogą być ułożone np. w wiklinowym koszyczku, co zawsze wygląda bardzo elegancko, w miseczce, na talerzyku, itp.

Inną metodą jest rozdawanie tychże krówek przy kasie, w momencie dokonywania płatności za spożyty posiłek. Krówki reklamowe spełniają wówczas podwójną rolę: po pierwsze są formą podziękowania klientowi za wizytę, po drugie natomiast zachęcają do ponownych odwiedzin danej restauracji czy kawiarni. Coraz częściej stosuje się także metodę polegającą na rozdawaniu krówek lub innych słodyczy reklamowych przed wejściem do lokalu, tak aby zachęcić przechodniów do wstąpienia do środka.

Krówki reklamowe, aby być skutecznym narzędziem marketingu, powinny nosić nadruki szczególnie zachęcające do odwiedzin konkretnego lokalu gastronomicznego. Treści takie mogą np. podkreślać renomę lokalu, wysokie standardy tam obowiązujące, itp. Jednocześnie powinny nosić krótkie hasła lub slogany, ogólnie zachęcające do spożywania różnego rodzaju wyrobów spożywczych, w tym krówek i innych słodyczy.

Poza treścią nadruku, bardzo ważna jest także jego forma. Nadruk powinien być kolorowy, interesujący, a w miarę możliwości, nietypowy. Wówczas szanse na przyciągnięcie uwagi klientów są znacznie większe.

Related Articles