Parasole reklamowe na happeningach

Parasole reklamowe

Parasole reklamowe

Organizowanie różnego rodzaju happeningów, spotkań czy imprez zyskuje w Polsce na popularności. Dzieje się tak dlatego, że na tego typu wydarzeniach możliwa jest prezentacja własnych poglądów, idei, wartości, a także promowanie ich wśród uczestników. Aby jednak liczba uczestników była możliwie największa organizatorzy tego rodzaju przedsięwzięć dokładają wszelkich starań, aby przyciągać uwagę przechodniów efektownymi elementami. Należą do nich bez wątpienia gadżety reklamowe. Wśród nich natomiast wymienić można m.in. parasole, które doskonale nadają się na przedmioty wykorzystywane w reklamie.

Parasole reklamowe wykorzystywane na happeningach mogą mieć różnorodną kolorystykę, istotne jest jednak, aby wyglądały efektownie i przyciągały uwagę. Po drugie liczy się też treść nadruku, który taki parasol nosi. Nadruk ten powinien nawiązywać do idei lub wartości, w imię których ów happening jest organizowany. Najlepszym pomysłem jest hasło promujące ową ideę. Jeśli dodatkowo hasło to rymuje się lub jest przedstawione w atrakcyjny sposób, sukces jest niemalże gwarantowany.

W jaki sposób tego rodzaju parasole reklamowe powinny być eksponowane? Możliwości jest tutaj kilka. Po pierwsze, można je po prostu rozdawać przechodniom. Parasolki są przedmiotami powszechnego użycia i korzysta z nich każdy, dlatego każdy chętnie tego rodzaju prezent przyjmie. Pomoże to także zwrócić uwagę obdarowanej osoby na odbywający się happening, lub przynajmniej na promowaną tamże ideę, wyrażoną na parasolu.

Innym pomysłem może być prezentacja takiegoż parasolu poprzez wystawienie go w miejscu wyraźnie widocznym. Tutaj także istotne jest, aby wygląd parasolu i treść jego nadruku były efektowne lub wyrażone w sposób atrakcyjny, przyciągający uwagę. Dodatkowo można to uatrakcyjnić ogłaszając różnego rodzaju konkursy, w których parasole reklamowe stanowią nagrodę. Istnieje szansa, iż wielu przechodniów zechce wziąć w takim konkursie udział. Szczególnie dotyczy to dzieci – jeśli konkurs jest organizowany dla najmłodszych, szansa na powodzenie przedsięwzięcia jest bardzo duża.