Na każdy temat

  • Gadżety reklamowe
  • Kasy fiskalne
Menu
  • Gadżety reklamowe

  • Kasy fiskalne

Home  /  Gadżety reklamowe  /  Kubki z logo w marketingu bezpośrednim – promocje

Kubki z logo w marketingu bezpośrednim – promocje

Kubki z logo

Kubki z logo

W dzisiejszym marketingu ogromną rolę przypisuje się gadżetom reklamowym. Są to bardzo różne przedmioty, których atrakcyjny wygląd i liczne inne walory przyciągają uwagę ludzi, sprawiając, że chętniej stają się oni klientami firmy, która reklamuje się z wykorzystaniem gadżetów. Ponadto też w marketingu bardzo często stosuje się promocje, które mają na celu zachęcenie ludzi do nabycia konkretnego produktu. Najlepszym jednak pomysłem jest połączenie skuteczności marketingowej gadżetów reklamowych z siłą oddziaływania, jaką mają promocje. Jest to niewątpliwie jeden z najskuteczniejszych sposobów na pozyskiwania klientów w ramach marketingu bezpośredniego.

Dobrym przykładem, który pomoże zobrazować powyższe stwierdzenia, mogą być kubki z logo. Logo jest tutaj ważnym elementem, ponieważ pomaga reklamować daną firmę w dodatkowy sposób. Jak wygląda wykorzystanie tych kubków w ramach promocji?

Przede wszystkim należy zacząć od stwierdzenia, że promocje mogą być organizowane w celu wyprzedaży, tzn. pozbycia się ostatnich sztuk danego produktu, albo też w celu rozreklamowania wyrobu debiutującego na rynku. W jednym i drugim przypadku kubki z logo odgrywają bardzo ważną rolę, ponieważ stanowią zachętę dla klienta, aby dany produkt zakupił. W przypadku wyprzedaży promocja tego rodzaju połączona jest przeważnie z obniżką ceny, co sprawia, że oferta jest podwójnie atrakcyjna i w związku z tym podwójnie przyciąga uwagę nabywców.

W ujęciu konkretnym wygląda to tak, że jeśli dany klient nabędzie produkt (czasami  w liczbie większej niż jeden) otrzyma dodatkowo, za darmo albo za niewielką dopłatą, upominek. Upominkiem tym będą w tym przypadku kubki z logo, ale oczywiście mogą to też być zupełnie różne przedmioty. Ważne jest tutaj to, że taki upominek sprawia, że bardzo wielu ludzi chętnie dany przedmiot (produkt) nabędzie. A więc organizowanie takich promocji zwiększa znacząco sprzedaż danego producenta. Taką metodą posługują się najczęściej firmy w branży spożywczej, ale coraz popularniejsza jest ona także wśród innych branż.

Otagowane:     kubki z logo, kubki z logo marketing, kubki z logo zastosowanie

Poprzedni artykuł Krówki reklamowe podnoszą efektowność reklam sklepów z zabawkami

Następny artykuł Nowoczesne skanery kodów kreskowych

Kubki reklamowe- logo firmy jako obowiązkowy element nadruku
Posted in: Gadżety reklamowe Tags: Kubki reklamowe bez logo, kubki reklamowe nadruk, kubki reklamowe z logo

Jak wiadomo, na rynku mamy obecnie niezliczone ilości najróżniejszych firm. niektóre z nich oferują usługi czy produkty w tych samych branżach. W związku z tym niezbędne jest przeprowadzenie kampanii reklamowych, które pozwolą na odświeżenie wizerunku oraz na wypromowanie oferty firmy. Nie same hasła i materiały reklamowe trzeba w takiej sytuacji brać pod uwagę. Wszak równie […]

Read More
  • Kubki reklamowe z kolorową grafiką dla najmłodszych
    Posted in: Gadżety reklamowe Tags: kubki reklamowe dla dzieci, kubki reklamowe dla fanów, kubki reklamowe z grafiką
  • Słodycze reklamowe jako skuteczne wsparcie kampanii reklamowej
    Posted in: Gadżety reklamowe Tags: słodycze reklamowe gadżet dla klientów, słodycze reklamowe siła przekazu, słodycze reklamowe skuteczność
  • Butla z helem do gadania
    Posted in: Okazje Tags: butla z helem mała, butla z helem mini, butla z helem wielokrotnego użytku
Copyrights. © 2015